Privātuma politika
1.1. Personas datu apstrādes Pārzinis ir pašnodarbinātā Jekaterina Karatkova, mājaslapas: www. newfacekarat.ru.
2. Personas datu Apstrādātājs:
2.1. Jekaterina Karatkova apstrādā Klientu personas datus tādā apjomā un kārtībā, kā to nosaka un atļauj Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvie akti.
3. Piemērojamie tiesību akti:
3.1. Eiropas Parlamenta un padomes Regula Nr. 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (2016. gada 27. aprīlis);
3.2. Fizisko personu datu aizsardzības likums.
4. Kas ir Privātuma politika?
4.1. Privātuma politika (turpmāk tekstā – "Politika") sniedz informāciju par to, kā Jekaterina Karatkova vāc, apstrādā, glabā, kopīgo, dzēš un aizsargā Klientu personas datus, tādējādi nodrošinot, ka Klientu personas dati tiek apstrādāti likumīgi, godprātīgi un Klientiem pārredzamā veidā. Politika attiecināma uz Klientu personas datiem, jebkuru fiziskas personas datu apstrādi un Klientiem sniegtajiem pakalpojumiem.
4.2. Ja Jekaterina Karatkova atjauninās šo politiku, visas izmaiņas tiks publicētas mājaslapā www. newfacekarat.ru, sadaļā "Par uzņēmumu" – "Privātuma politika".
5. Kādus personas datus apstrādā Jekaterina Karatkova?
5.1. Personas datu kategorijas, ko apstrādā Jekaterina Karatkova, ir atkarīgas no Klientiem sniegtajiem pakalpojumiem. Jekaterina Karatkova ir tiesīga apstrādāt šādas personas datu kategorijas šīs Politikas 7. punktā norādītājiem mērķiem:
5.1.1. vārds, uzvārds, personas kods/dzimšanas datums, korespondences adrese, telefona numurs un e-pasta adrese;
5.1.2. bankas dati;
5.1.3. personu apliecinošo dokumentu dati (dokumenta numurs, izdošanas datums un vieta, utt.);
5.1.4. dati, kurus Klients pats paziņo Jekaterinai Karatkovai;
5.1.5. videonovērošanas ieraksti un attēli.
5.2. Jekaterina Karatkova apstrādā šādus datus par pakalpojumu izmantošanu šīs Politikas 7. punktā norādītājiem mērķiem:
5.2.1. sīkdatnes (tīmekļa vietas pārlūkošanas dati) – dati par Jekaterinas Karatkovas mājaslapas www. newfacekarat.ru apmeklēšanu.
6. Kāds ir Klientu personas datu apstrādes tiesiskais pamats?
6.1. Klienta piekrišana – Klients kā personas datu subjekts pats dod piekrišanu personas datu vākšanai un apstrādei noteiktiem mērķiem. Klienta piekrišana ir viņa brīva griba un patstāvīgs lēmums, kas var tikt sniegts jebkurā brīdī, tādējādi atļaujot Jekaterinai Karatkovai apstrādāt personas datus noteiktajiem mērķiem. Klienta piekrišana ir tam saistoša, ja tā tiek sniegta rakstiski (nosūtot elektronisko pieprasījumu pēc Klienta identifikācijas vai izmantojot tīmekļa lapas www. newfacekarat.ru. Klientam ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu iepriekš sniegto piekrišanu, izmantojot norādītos saziņas kanālus (skatīt Jekaterina Karatkova mājaslapas www. newfacekarat.ru sadaļu "Kontakti"). Pieteiktās izmaiņas stāsies spēkā trīs darba dienu laikā. Piekrišanas atsaukums neietekmē apstrādes likumību, kas pamatojas uz piekrišanu pirms atsaukuma.
6.2. Jekaterinas Karatkovas leģitīmas intereses – ievērojot Jekaterinas Karatkovas intereses, kuru pamatā ir kvalitatīvu pakalpojumu un savlaicīga atbalsta sniegšana Klientam, Jekaterinai Karatkovai ir tiesības apstrādāt Klienta personas datus tādā apjomā, kāds tam ir objektīvi nepieciešams un pietiekams šīs Politikas 7.1.-7.3. punktā norādītājiem mērķiem. Par Jekaterinas Karatkovas leģitīmajām interesēm ir uzskatāma personas datu apstrāde, veicot tiešu tirgvedību, kā rezultātā Klientam tiek izteikti jauni un/vai individuāli Jekaterinas Karatkovas pakalpojumu piedāvājumi (sk. arī šīs Politikas 8.2. un 8.3. punktu).
6.3. Juridisko pienākumu izpilde – Jekaterina Karatkova ir tiesīga apstrādāt personas datus, lai izpildītu normatīvo aktu prasības, kā arī sniegtu atbildes uz valsts un pašvaldības likumīgiem pieprasījumiem.
6.4. Vitālu interešu aizsardzība – Jekaterina Karatkova ir tiesīga apstrādāt personas datus, lai aizsargātu Klienta vai citas fiziskas personas vitālas intereses, piem., ja video ieraksta dati nepieciešami noziedzīgu nodarījumu novēršanai un atklāšanai.
7. Kādiem mērķiem Jekaterina Karatkova apstrādās Klientu personas datus?
7.1. Jekaterina Karatkova apstrādā personas datus, lai nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu līguma ar Jekaterina Karatkova spēkā esamības laikā:
7.1.1. klientu sūdzību izskatīšanai un atbalsta (t. sk. tehniskā atbalsta) nodrošināšanai saistībā ar sniegtajiem pakalpojumiem;
7.1.2. efektīvas naudas plūsmas pārvaldīšanai, t. sk., Klienta maksājumu un parādu administrēšanai;
7.1.3. videonovērošanai drošības nolūkiem.
7.2. Jekaterina Karatkova apstrādā personas datus, lai veicinātu nozares attīstību un piedāvātu jaunus pakalpojumus Klientiem, t. sk.:
7.2.1. jaunu pakalpojumu izveidei un piedāvājumu izteikšanai par tiem;
7.2.2. tirgus analīzes veikšanai un biznesa modeļa attīstībai tiek veikta Jekaterinas Karatkovas klientu statistisko datu apstrāde.
7.3. Jekaterina Karatkova apstrādā personas datus, lai veidotu un uzturētu Jekaterinas Karatkovas biznesa iekšējos procesus, nodrošinātu dokumentu apriti un citus iekšējos procesus (piem., līgumu un citu dokumentu arhivēšanu) tam nepieciešamā un pietiekamā apjomā.
7.4. Jekaterina Karatkova ir tiesīga apstrādāt datus zemāk norādītajiem, kā arī citiem mērķiem, saņemot no Klienta brīvi sniegtu un nepārprotamu piekrišanu Jekaterinas Karatkovas tēla atpazīstamības veicināšanai tirgū, sūtot Klientiem jaukus novēlējumus, piešķirot bonusus, organizējot aptaujas esošo pakalpojumu uzlabošanai, kā arī jaunu pakalpojumu izveidei.
8. Vai Klientam ir tiesības ierobežot savu datu apstrādi?
8.1. Klientu personas datu profilēšana kā datu apstrāde:
8.1.1. profilēšana ir jebkura veida automatizēta personas datu apstrāde, kas izpaužas kā personas datu izmantošana nolūkā izvērtēt konkrētus ar fizisku personu saistītus personiskus aspektus, jo īpaši analizēt vai prognozēt aspektus saistībā ar minētās fiziskās personas personīgajām vēlmēm, interesēm, uzticamību, uzvedību, atrašanās vietu vai pārvietošanos;
8.1.2. apstrādājot Klientu personas datus, Jekaterina Karatkova var veikt profilēšanu, lai veidotu un izteiktu individuālus piedāvājumus. Automatizētie individuālie lēmumi tiek pieņemti tikai biznesa nolūkos, un tie neradīs Klientam tiesiskas sekas. Klientam jebkurā laikā ir tiesības iebilst pret automatizēta lēmuma pieņemšanu un nebūt par tāda pieņemtā lēmuma subjektu, informējot par to Jekaterinu Karatkovu (sk. arī šīs Politikas 8.3. punkta noteikumus).
8.2. Tiešā tirgvedība un pamats sūtīt Klientiem komercpaziņojumus: Jekaterina Karatkova veic tiešo tirgvedību, izplatot Klientiem komercpaziņojumus, lai Klienti vienmēr tiktu informēts par jauniem un/vai tieši Klientiem izveidotiem pakalpojumiem, kā arī īpašiem līguma noteikumiem (piem., atlaidēm) saskaņā ar šīs Politikas 6.3. punktā norādīto personas datu apstrādes pamatu. Klientiem ir tiesības jebkurā laikā un bez maksas atteikties no komercpaziņojumu saņemšanas, informējot par to Jekaterinu Karatkovu (sk. arī šīs Politikas 8.3. punkta noteikumus).
8.3. Klientiem ir tiesības jebkurā brīdī iebilst pret savu personas datu profilēšanu (sk. 8.1. punktu) vai atteikties no komercpaziņojumu saņemšanas (sk. 8.2.punktu), par to informējot Jekaterinu Karatkovu rakstiski, nosūtot elektronisko pieprasījumu uz Jekaterina.manuilova@gmail.com. Pieteiktās izmaiņas stāsies spēkā trīs darba dienu laikā. Izmaiņas neietekmēs personas datu apstrādes likumību pirms šajā punktā norādītiem Klienta iebildumiem un/vai atteikuma.
9. Kas ir sīkdatnes un kā Jekaterina Karatkova var tās apstrādāt?
9.1. Sīkdatnes ir sīki datu faili, kas ir svarīgi noteiktu tīmekļa vietņu funkciju (piemēram, pieteikšanās) nodrošināšanā. Sīkdatnes ļauj tīmekļa vietnēm atcerēties dažādus iestatījumus, piemēram, valodu, fontu un citas opcijas, kuras esat izvēlējušies tīmekļa lapu attēlošanā. Tāpēc sīkdatnes tiek saglabātas jūsu datorā. Šādi darbojas vairums lielāko tīmekļa lapu un pakalpojumu sniedzēju.
9.2. Izmantojot sīkdatnes, tiek apstrādāti kopējie lietotāju paradumi un vietnes lietošanas vēsture, diagnosticētas problēmas un trūkumi vietnes darbībā, ievākta lietotāju paradumu statistika, kā arī tiek nodrošināta vietnes funkcionalitātes pilnīga un ērta izmantošana.
9.3. Jūs varat dzēst jebkuras sīkdatnes, kas jau ir jūsu datorā. Vairums pārlūkprogrammu arī sniedz iespēju bloķēt sīkdatņu izvietošanu jūsu datorā, bet šādā gadījumā nevarēsiet izmantot visus mūsu tiešsaistes pakalpojumus. Sīkāka informācija par sīkdatņu iestatījumiem jūsu pārlūkprogrammā ir pieejama tīmekļa pārlūkprogrammas izstrādātāja tīmekļa vietnē. Jekaterinas Karatkovas uzturētā vietne izmanto funkcionālās, analītiskās, reklāmas un obligātās sīkdatnes. Lai uzzinātu vairāk par sīkdatnēm, lūdzam apmeklēt Jekaterinas Karatkovas mājaslapas www. newfacekarat.ru sadaļu "Paziņojums par sīkdatņu lietošanu".
10. Kā Jekaterina Karatkova iegūst Klientu personas datus?
10.1. Jekaterina Karatkova iegūst Klientu personas datus, kad Klienti:
10.1.1. iegādājas Jekaterina Karatkova pakalpojumus (Jekaterina Karatkova birojā vai attālināti, veicot iepriekšējo Klienta identifikāciju);
10.1.2. pierakstās jaunumu, paziņojumu vai citu pakalpojumu saņemšanai no Jekaterinas Karatkovas;
10.1.3. jautā Jekaterinai Karatkovai plašāku informāciju par pakalpojumu vai sazinās ar Jekaterinu Karatkovu saistībā ar sūdzību vai informācijas pieprasīšanu, identificējot Klientu;
10.1.4. piedalās konkursos, loterijās vai aptaujās;
10.1.5. apmeklē vai pārlūko Jekaterina Karatkova mājaslapu;
10.1.6. tiek filmēts ar Jekaterinas Karatkovas videonovērošanas iekārtu tiešsaites nodarbībās.
10.2. Jekaterina Karatkova var apstrādāt Klientu personas datus, kas ir saņemti no trešajām personām, ja Klients tam piekritis (piem., no parādvēstures datubāzu turētājiem un tml.).
11. Kāds ir Klientu personas datu apstrādes laiks?
11.1. Jekaterina Karatkova apstrādās Klientu personas datus, kamēr pastāv vismaz viens no šādiem apstākļiem:
11.1.1. ir spēkā Līgums starp Klientu un Jekaterina Karatkova;
11.1.2. personas datu glabāšanās termiņš ir noteikts vai izriet no Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem;
11.1.3. cik tas ir nepieciešams Jekaterinas Karatkovas leģitīmo interešu realizācijai un aizsardzībai;
11.1.4. kamēr nav atsaukta Klienta piekrišana personas datu apstrādei.
12. Klientu personas datu koplietošana:
12.1. Lai sniegtu Klientiem pakalpojumus, Jekaterina Karatkova var kopīgot Klientu personas datus ar:
12.1.1. parādu piedziņas uzņēmumiem, kredītinformācijas birojiem, parādvēstures datubāzes turētājiem vai citām parādu atgūšanas organizācijām;
12.1.2. cesionāriem – lai nodrošinātu efektīvu naudas plūsmas pārvaldību, Jekaterinai Karatkovai ir tiesības cedēt prasījuma tiesības pret parādnieku vai parādniekiem.
12.2. Jekaterinai Karatkovai ir pienākums sniegt informāciju par personas datiem šādām iestādēm un dienestiem:
12.2.1. tiesībsargājošām iestādēm, tiesai vai citām valsts un pašvaldības iestādēm, ja tas izriet no normatīvajiem aktiem vai attiecīgās iestādes informācijas pieprasījuma;
12.3. Jekaterina Karatkova izsniegs Klientu personas datus tikai nepieciešamā un pietiekamā apjomā atbilstoši normatīvo aktu prasībām un konkrētās situācijas objektīviem apstākļiem.
13. Kā Jekaterina Karatkova aizsargā tās rīcībā esošos Klientu personas datus?
13.1. Jekaterina Karatkova nodrošina, pastāvīgi pārskata un uzlabo aizsardzības pasākumus, lai aizsargātu Klientu personas datus no nesankcionētas piekļuves, nejaušas nozaudēšanas, izpaušanas vai iznīcināšanas. Lai to nodrošinātu, Jekaterina Karatkova pielieto mūsdienu tehnoloģijas, tehniskas un organizatoriskas prasības, t. sk., izmantojot ugunsmūrus, ielaušanās atklāšanas, analīzes programmatūras un datu šifrēšanu.
13.2. Jekaterina Karatkova rūpīgi pārbauda visus pakalpojuma sniedzējus, kas Jekaterinas Karatkovas vārdā un uzdevumā apstrādā Klientu personas datus, kā arī izvērtē, vai sadarbības partneri (personas datu apstrādātāji) pielieto atbilstošus drošības pasākumus, lai Klientu personas datu apstrāde notiktu atbilstoši Jekaterinas Karatkovas deleģējumam un normatīvo aktu prasībām. Sadarbības partneriem nav atļauts apstrādāt Klienta personas datus saviem nolūkiem.
13.3. Jekaterina Karatkova neuzņemas atbildību par jebkādu nesankcionētu piekļuvi personas datiem un/vai personas datu zudumu, ja tas nav atkarīgs no Jekaterinas Karatkovas, piemēram, Klienta vainas un/vai nolaidības dēļ.
13.4. Klienta personas datu apdraudēšanas gadījumā Jekaterina Karatkova paziņos par to Klientam.
14. Kādas klientiem ir tiesības?
14.1. Vērsties pie Jekaterinas Karatkovas, lai saņemtu Jekaterinas Karatkovas rīcībā esošo personas datu kopiju.
14.2. Labot visus Jekaterinas Karatkovas rīcībā esošos personas datus par sevi, piesakot izmaiņas, sūtot e-pastu elektroniski parakstītu Jekaterina.manuilova@gmail.com.
14.3. Jekaterina Karatkova nesniegs Klientiem informāciju par valsts institūcijām, kuras ir kriminālprocesa virzītāji, operatīvas darbības subjekti vai citas institūcijas, par kurām likums aizliedz šādas ziņas izpaust.
14.4. Pieprasīt dzēst vai ierobežot to personas datu apstrādi, kuru apstrāde vairs nav nepieciešama saskaņā ar mērķiem, kādiem tie tika vākti un apstrādāti (tiesības "tikt aizmirstam").
14.5. Vērsties Jekaterina Karatkova vai personas datu apstrādi uzraugošajā iestādē (Datu valsts inspekcija, www.dvi.gov.lv) sakarā ar jautājumiem par personas datu apstrādi.
Made on
Tilda